Marzec 25, 2025, 13:54:12
VWPolo Klub

Autor Wątek: Śnieżynka 6N by Ela  (Przeczytany 44350 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Marzec 30, 2015, 09:40:28
Przeczytany 44350 razy
Offline

adek1983

Global Moderator
Po długich namowach mojej żony ugiąłem się i kupiliśmy VW Polo 6N z przeznaczeniem na używanie dla żony. Długo nie trzeba było szukać. Jako, że historia moich 3-ech aut jest tutaj, to i o tym nie mogę zapomnieć. Temat będzie prowadzony przeze mnie, ale auto używane głównie przez żonę.

Model: 6N
Rok produkcji: 1996
Silnik: 1598 ccm benzyna pełny wtrysk AEE
Skrzynia biegów: 5 biegowa DCC
Moc: 75KM/55kW
Zawieszenie: seria
Hamulce: seria przód tarcze wentylowane, tył bębny.
Koła lato: 13" RONAL TEDDYBEAR WHITE
Koła zima: 13" stal oryginał + dekielki VW
Nadwozie: 3D
Kolor: Biały (Candyweiss LB9A)
Wnętrze: Jasne
Audio: GAMMA IV PHILIPS + głośniki w podszybiu i drzwiach.

Wyposażenie:

Lusterka w kolorze nadwozia
Światła przeciwmgłowe
Trzecie światło stop
Wspomaganie
Centralny zamek + pilot
Elektryczne szyby
ABS
2 x AIRBAG
Klimatyzacja
Elektryczne lusterka
Regulowana kierownica
Oba fotele z regulacją wysokości
Tylna kanapa dzielona 2/3 z zagłówkami.
Podgrzewane dysze spryskiwaczy
Dokładka zderzaka

Wyposażenie z wlepki:

X0A - kraj sprzedaży Niemcy
B0A - grupa części bez specyficznego wyposażenia dla kraju
C1R - koła stalowe 5 1/2" x 13"
G0C - 5-biegowa skrzynia manualna
H4X - Opony 175/65 R13
J1L - akumulator 280A (60 Ah)
M0U - 4-cylindrowy silnik benzynowy 1.6L /55KkW MPI
Q1W - standardowe fotele ze zintegrowanymi schowkami
1AC - ABS
1G6 - koło dojazdowe
1MZ - kierownica z poduszką powietrzną
1NE - dekielek (chodzi chyba o dekielki felg
3AF - Prawe boczne lusterko: convex, elektrycznie sterowane i podgrzewane
3BS - Lewe boczne lusterko: non-spherical, elektrycznie sterowane i podgrzewane
T3N - wyposażenie dla silnika 032.2 ( :?: )
3U1 - półka bagażnika
8AC - radio beta
8GD - alternator 90A
1KB - tylne hamulce bębnowe
1LB - przednie tarcze hamulcowe

Plany:

:arrow: Wymienić przednią szybę - pęknięta
:arrow: Ogarnąć przednie i tylne zawieszenie (luzy)
:arrow: Ogarnąć wnętrze (fotel kierowcy przetarty)
:arrow: Alu felgi na lato.
Osłona dolna silnika
Wymiana wygłuszenia maski.
:arrow: Wymiana błotników L+P przód
:arrow: Dołożenie ori centralnego zamka
:arrow: Dołożenie ori elektrycznych szyb
:arrow: Naprawa podgrzewania lusterek
:arrow: Radio GAMMA IV
MFA
Oryginalne dywaniki Votex
:arrow:Oryginalne chlapacze Votex
:arrow: Delikatna zmiana wyglądu (inne lampy przód i tył)

Kilka fotek z ogłoszenia:



Nowe felgi na lato:


Radio Gamma IV Philips na pokładzie:


Sanki przedniego zawieszenia po remoncie:

« Ostatnia zmiana: Luty 02, 2016, 08:28:33 wysłana przez adek1983 »

Marzec 30, 2015, 10:48:58
Odpowiedź #1
Offline

paffcio

Global Moderator
jesli 1.6 i pelny wtrysk to aee
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Marzec 30, 2015, 12:32:24
Odpowiedź #2
Offline

adek1983

Global Moderator
Dzięki paffcio, poprawka naniesiona.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Marzec 30, 2015, 19:41:32
Odpowiedź #3
Offline

Winiacz


Mój też był kiedyś LB9A, aż fajnie czasem spojrzeć na serię.
Zderzaki szerokie to nie są poliftowe, tylko opcja wyposażenia, chyba że chcesz robić rzeźbę z 6N2.
Nie myślałeś nad ściągnięciem przyciemnienia szyb?
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Marzec 30, 2015, 20:25:32
Odpowiedź #4
Offline

adek1983

Global Moderator
Tak jak pisałem w temacie 6N dopiero się rozglądam i czynię nieśmiałe kroki :) Nad szerokimi zderzakami jeszcze będę się zastanawiał. Nic na siłę, te nie są zmęczone. Trzeba je wyszpachlować w dwóch miejscach a tak jest ok. Przyciemnianie szyb na razie zostaje, bo dobrze jest zrobione. Jak zacznie źle wyglądać, to na pewno zerwę i zostawię ori szyby.

Dziś udało mi się zakupić używaną przednią szybę z tego samego rocznika co uszkodzona na aucie. Jutro umawiam się na wymianę.

EDIT 01-04-2015

Szyba wymieniona. Robota wykonana bardzo dobrze. Szyba jednak wymaga polerowania są ślady po wycieraczce, na szczęście od strony pasażera.
Jutro zabieram się za przerejestrowanie pojazdu. Przy zdejmowaniu tablic zauważyłem, że jeden z poprzednich właścicieli był nadgorliwy i ramki tablic przynitował zarówno z przodu jak i z tyłu na 4 nity w każdym rogu. Kurcze jak można się posunąć do dziurawienia tylnej klapy tylko po to by przymocować kawałek zbędnego plastiku. Jutro zamawiam ori mocowania tablic w ASO.

EDIT 07-04-2015

Tablice założone, naklejka identyfikacyjna też. Auto umyte pianą aktywną i szamponem. Konkretne mycie zostawiam na cieplejsze dni, bo trochę tego jest. Zatankowane do pełna. Żonka może jeździć :)
« Ostatnia zmiana: Luty 02, 2016, 08:30:15 wysłana przez adek1983 »

Kwiecień 14, 2015, 11:22:44
Odpowiedź #5
Offline

adek1983

Global Moderator
Ostatni łikend był owocny w zakupy. Wybraliśmy się z żoną do Poznania po takie felgi:



Tego samego dnia po południu już były zamontowane na aucie. Prezentują się świetnie.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 14, 2015, 17:12:18 wysłana przez adek1983 »

Kwiecień 14, 2015, 11:41:50
Odpowiedź #6
Offline

sloma92


Bardzo ładna baza do modów, jednak jeśli ma być używana przez żonę to podejrzewam, że zostanie ładną serią! :) I tak gratulować ładnej poli. Pokaż foto jak wygląda na miśkach. :)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »
Satin Silber Metalic 6N

Ślesin 2013
Ślesin 2014
Topornia 2014
Ślesin 2015

The only negative things in your live should be camber and wheel offset!

Kwiecień 14, 2015, 11:57:03
Odpowiedź #7
Offline

adek1983

Global Moderator
Fotki postaram się wrzucić dzisiaj. A co do modow to nie mamy poważnych planów a właściwie to ich nie ma :) Tak jaki napisałeś:

Cytat: "sloma92"
podejrzewam, że zostanie ładną serią! :)
i tak będzie.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Kwiecień 14, 2015, 16:55:38
Odpowiedź #8
Offline

Winiacz


Jak dla mnie szerokie zderzaki, uzdrowienie budy połączone z wygłuszeniem i będzie w sam raz.
Co do tych felg... Mogę powiedzieć tylko że aż jestem ciekaw jak to będzie wyglądać. Kolor zostaje?
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Kwiecień 14, 2015, 18:06:00
Odpowiedź #9
Offline

adek1983

Global Moderator
Kolor jak najbardziej zostaje biały na felgach i na aucie :)

« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Kwiecień 15, 2015, 20:36:26
Odpowiedź #10
Offline

Kuba


Dawno ich nie widziałem w polo.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Kwiecień 15, 2015, 21:09:30
Odpowiedź #11
Offline

MiSiEk-GDA


Miśki do auta dla kobiety dobra sprawa  :grin:  sam bym se takie sprawił ;) By się tak nie zlewały można by było mordkę oczy i te wnęki na łapach i uszach dać na czarno. Gdzieś kiedyś na necie było malowanie tego miśka na pandę...
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Kwiecień 15, 2015, 22:43:03
Odpowiedź #12
Offline

adek1983

Global Moderator
Na razie zostają tak jak są na zdjęciach. Jak ogarnę rdzę i mechanikę, to może pomyślimy o pomalowaniu przetłoczeń na czarno tak jak w oryginale:

http://www.ronalwheels.co.uk/wp-content ... elarge.jpg
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Maj 13, 2015, 21:46:11
Odpowiedź #13
Offline

adek1983

Global Moderator
W trakcie eksploatacji auta wyszło, że są luzy na końcówkach drążków. Dziś kupiłem dwie końcówki FEBI. Na dniach wymieniam i ustawiam zbieżność. Przy okazji mycia i oglądania auta wychodzą kolejne miejsca ogarnięte korozją. Mam nadzieję, że najpóźniej we wrześniu auto pójdzie do blacharza, który to ogarnie.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »

Maj 14, 2015, 18:41:06
Odpowiedź #14
Offline

Wojciechus


Dorzuciłbym Gammę IV podświetlaną na zielono ;) I zajrzyj Adrianie koniecznie w tylne nadkola czy fartuchów w bagażniku nie skubie ruda żeby w porę zareagować jakby co.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 wysłana przez Guest »