VW Polo Klub Polska

Forum największego polskiego Klubu VW Polo
Ogłoszenie

Witamy!
Jeśli jesteś NOWY na forum, w pierwszej kolejności zapoznaj się z TYM tematem>>>KLIKNIJ<<<


Zapoznanie się z REGULAMINEM pomoże Ci w bezproblemowym użytkowaniu Forum

Teraz jest sobota, 29 listopada 2014, 10:19

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Zamek schowka
PostNapisane: niedziela, 19 września 2010, 11:24 
Raczkujący

Dołączył(a): sobota, 8 maja 2010, 21:56
Posty: 52
Lokalizacja: Gorzyce Wielkie
Polo: 6N1 1.4 AEX
Płeć: Mężczyzna
Witam,

Mam problem z zamkiem schowka od strony pasażera. Do niedawna przestał mi się zatrzaskiwać (tzn. zamykać pod naciskiem klapy, musiałem wciskać przyciski żeby zamknąć), jednak niesłusznie zbagatelizowałem ten symptom. Ostatnio jednak po zamknięciu schowka nie mogłem go już otworzyć - jeden przycisk jest wciśnięty i nie odbija, przez co jeden bolec blokuje klapę schowka. Nie działa lewy przycisk i z tego co pamiętam, steruje on prawym bolcem. Czytając inne wątki z tym problemem większość załatwiła problem wyrywając część klapy - chciałbym ją jednak oszczędzić, dlatego pytam, czy jest jakaś nieinwazyjna metoda otworzenia tego schowka? Klapa odchyla się na jakieś 0,5cm przy naciśnięciu jednego przycisku. Myślę, że mógłbym spróbować jakimś drutem wcisnąć ten nieszczęsny bolec, tylko nie pamiętam, jak dokładnie wygląda ten plastik, na którym bolce się zatrzaskują. Jeśli dobrze poświecić, to widzę kawałek tego bolca między zamkiem schowka a tym plastikiem, ale nie sądzę, żebym zdołał czymkolwiek przesunąć ten widoczny 2mm kawałek.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zamek schowka
PostNapisane: piątek, 24 września 2010, 17:39 
zamawiający, nie kupujący
Avatar użytkownika
Pochwały: 6

Dołączył(a): czwartek, 11 marca 2010, 21:47
Posty: 957
Lokalizacja: LLB
Imię: Kuba
Polo: Saab 9-3
Płeć: Mężczyzna
Mlotek + pręt, oprzyj pręta na ułamanym bolcu w środku ( bo to bolec najprawdopodobniej pękł) i jednym ale zdecydowanym ruchem uderz młotkiem, schowek się otworzy, uważaj bo ułamany bolec wyskoczy a z nim sprężynka. Sposób naprawy jest banalnie prosty, ułamany bolec włóż w zamek razem ze sprężynką, wciśnij go do środka maxymalnie, weź gwoździa najlepiej jak najcieńszego, podgrzej go zapalniczką i włóż w ten plastik tak aby przytrzymywał ułamany bolec. Skutkiem tego będzie to że dalej w użyciu będzie drugi bolec nie połamany i on będzie Ci trzymał schowek. U mnie tak jest, zamalowałem tego gwoździa na czarno i nawet go nie widać. Pozdro ;)

Ps. Wg prawa Murphiego "prowizorki są zawsze najtrwalsze" :)

_________________
Jest:
Saab 9-3 2.0 131KM

Było:
Renault Twingo 1.2 - Sprzedany.
Seat Ibiza 1.9 TDI - Rozbity.
VW Polo 6n 1.3 ADX - Sprzedany.
Fiat Seicento Sporting 1.1 - Sprzedany


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL