[6n]Wszysko o: Zegary, Licznik - wymiana, rodzaje, wskazówki

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

I to jest właśnie potęga internetu. Co tysiąc głów to nie jedna :bow:

[quote=""turzol""]Wystarczy zdemontować ramkę okalającą zegary[/quote]
Mówisz o tych czterech śrubach, dwie na górze i dwie na dole:
Obrazek

Czy ciężko będzie dostać się do tych dolnych śrubek?? Bo wygląda jakby były pod kierownicą.
Awatar użytkownika
turzol
Mały Spamer
Mały Spamer
Posty: 3323
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:01
Lokalizacja: Tychy

Post autor: turzol »

No tak, pominąłem jeden etap - zanim zdemontujesz ramkę, musisz zdjąć plastikową osłonę stacyjki, wtedy to dostaniesz się do tych bocznych torxów
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

To jeszcze zapytam jak zdjąć osłonę stacyjki? Czy to jakoś mocno skomplikowane??
Awatar użytkownika
ajuztam
Początkujący
Początkujący
Posty: 181
Rejestracja: 10 lis 2008, 19:05
Lokalizacja: Bublin

Post autor: ajuztam »

to tylko dwie sruby, te od dolu oslony.
DO NOT TROUBLE TROUBLE, UNTIL TROUBLE TROUBLES YOU.
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

I po zawodach. Wszystko wymienione i skręcone. turzol WIELKIE DZIĘKI za opis wymiany. Bez tego jak pisałem wyżej, rozebrałbym pół samochodu :) Wyjęcie zegarów okazało się prościutkie, bez kombinowania. W moim przypadku wyszły przez szczelinę w kierownicy.
Ależ jestem zadowolony, nawet nie wiecie. Wszystko działa jak należy, dosłownie wszystko. Brzęczyk działa, wskaźnik temperatury cieczy, no i kontrolki od ABS i układu hamulcowego :)
A najgorsze w tym wszystkim jest to że licznik był "kombinowany" pod sprzedaż. Ale nie przebieg, tylko kontrolki itp. Ech... wszędzie oszuści.

Jeszcze raz dzięki.
Awatar użytkownika
Goozik
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1724
Rejestracja: 12 lis 2008, 9:04
Lokalizacja: CB

Post autor: Goozik »

[quote=""Aoox""]czaja454 przyjedź na zlot do Ślesina to Ci za darmo taką usługę wykonam[/quote]

ja tyz chyba sie pisze na taka aukcje jak mozna ;)
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

witam mam takie pytanko bo juz mi sie znudzily moje zegary
mam takie http://img520.imageshack.us/img520/7176/649763027.jpg
a chce zmienic na takie http://img520.imageshack.us/img520/1165/646680377.jpg
i tu moje pytanie czy duzo bedzie zabawy przy tym ? jakies przerobki grubsze ?
Awatar użytkownika
paffcio
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 5507
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:10
Lokalizacja: RJA

Post autor: paffcio »

marcc_Jr
bylo juz wiele razy poruszane na forum, trzeba przerabiać kostke, a dokladniej kable, nie wiem co i jak, ale jest troszke lutowania.
Slyszalem tez ze są jakies przejsciowki, nie wiem czy ktos na forum tego nie robił...
Awatar użytkownika
kolo
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2337
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:03
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: kolo »

[quote=""Paffcio""]bylo juz wiele razy poruszane na forum,[/quote]

milion 500 2 dziewięcet raz było. Jeżeli te 2 zegary są z wersji po lifcie to ciężko będzie. Najlepiej podejdzie z Mk IV.
Kedy ?

viewtopic.php?f=89&t=21116 - GreenLine Edition
t
tajpej

Post autor: tajpej »

trzeba też zmieniać pływak w baku oraz czujnik od oleju bo będzie świecić :grin:
k
kaczor4011
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 77
Rejestracja: 11 cze 2009, 13:44
Lokalizacja: Kołczewo zach-pom

Post autor: kaczor4011 »

[quote=""tajpej""]trzeba też zmieniać pływak [/quote]
mozliwe ze wystarczy wygiecie plywaka w druga strone ( w golfie 3 tak sie robilo, mysle ze w polo bedzie tak samo)

marcc_Jr
pomysl nad zmiana podswietlenia na UV a nie poznasz swoich zegarów
tak wygladaly zegary od golfa 3(czyli to samo co w polo) po moich przeróbkach(dodatkowo zmienione polozenie wskazowek) :D, zegarki mialem zamontowane w golfie 2
Obrazek
Obrazek
Obrazek
p
paw150
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 80
Rejestracja: 23 lis 2008, 20:49
Lokalizacja: SGL

Post autor: paw150 »

A słyszałem ze do polo 6N pasują zegary od Golfa IV czy to prawda ?? Jeżeli tak to do jakiej wersji pasują, chodzi mi czy przed liftem czy po lifcie ?? I co trzeba przerabić aby działały prawidłowo ??
t
tajpej

Post autor: tajpej »

[quote=""paw150""]A słyszałem ze do polo 6N pasują zegary od Golfa IV czy to prawda ??[/quote]
zobacz tutaj viewtopic.php?f=13&t=4514&start=15 lub odezwij się na PW to ci wyjaśnię
g
gosik
Newbie
Newbie
Posty: 24
Rejestracja: 16 lis 2008, 15:48
Lokalizacja: Białystok

Post autor: gosik »

moze ktos wie albo komus sie chce zerknac jaki numer ma pompa paliwa pod zegary po lifcie
u mnie jakis baran wsadzil pompe sprzed liftu i odwrotnie pokazuje
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

Prawdopodobnie będzie to:
1H0 919 651 N lub 1H0 919 651 P
ale dla pewności niech ktoś jezcze sprawdzi :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”