Wrzesień 26, 2016, 09:05:37 pm
VWPolo Klub

Autor Wątek: Ucho holownicze  (Przeczytany 12748 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Październik 16, 2009, 03:56:08 pm
Przeczytany 12748 razy
Offline

kruszan


Jak, że jest to mój pierwszy post - witam serdecznie! :-)

Mam zapytanie, czy znalazła by się osoba z okolic Bełchatowa, Piotrkowa Trybunalskiego itd posiadająca ucho holownicze do vw polo, i która mogła by użyć na czas 2-3dni takie ucho, wujo pracuje między innymi na tokarce więc szybki by mi takie dotoczył. Oczywiście w ramach podziękowania stawiam dobre piwko.

Dlaczego takie zapytanie? Kupiłem na allegro już 2ucha i żadne nie pasuje, odsyłanie, zwrot kasy itd cuda wianki, nie wiem dlaczego, opisy się zgadzały, a jednak gwint inny, te które miałem były z tego co wujo mówił, a już dokładnie nie pamiętam, metryczne o przekroju trójkątnym o skoku co 1 cal, a ja potrzebuje o okrągłym o innym skoku... czy jakoś tak, nie pamiętam...

Na szrocie jednym chciał 100zł... hmmm trochę przesada, na 2gim 70zł...

najlepsze jest to, że nie wiem dlaczego przy kupnie go nie miałem :P

Ewentualnie, ktoś kto zna się na tych całych gwintach mógłby mi napisać jaki dokładnie gwint powinien być, o jakim zarysie i jakim skoku to by mi wystarczyło...

Mam vw polo 1.4 Diesel 1994rok, kombii (fox)

pozdrawiam serdecznie
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »
VW Polo 86c2f steiheck 1.4D 1994, rakieta \":P\"

Październik 16, 2009, 07:29:11 pm
Odpowiedź #1
Offline

19CarlLevis84


« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »

Październik 16, 2009, 08:42:43 pm
Odpowiedź #2
Offline

alienek


potwierdzam :) tez takie mam :) silnik 1,4D , steilheck :) tak jak Ty :)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »

=> KarawaN <= D-Lader :)

pozdrawiam serdecznie i thx za pomoc
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »
VW Polo 86c2f steiheck 1.4D 1994, rakieta \":P\"

Październik 17, 2009, 05:59:08 am
Odpowiedź #4
Offline

alienek


przecie ta pierwsza aukcja jest za 20zl .. kup teraz -> http://www.allegro.pl/item784463472_hak ... o_94r.html :) wiec klikasz wplacasz kase i czekasz na przesyle :) i nie musisz dorabiac :) mysle ze 30 zl Cie wyjdzie z kosztami wysylki :) swoje za tyle kupilem na giełdzie :p

PS: jak masz tokarza pod ręką , to zamiast glupiego ucha ,dorób sobie fajne dekle na felgi :) , bo ucho idzie kupic ,a dekli fajnych nie :/
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »

=> KarawaN <= D-Lader :-)

później to samo z letnimi...

Generalnie temat UCHA zamknięty, kupie to z aukcji i po problemie :-)

-- Sob Paź 31, 2009 1:08 am --

hmmm

Zakupiłem dokładnie takie ucho - wytłoczone Audi Volkswagen na nim, a do mojego poli NIE PASUJE!

http://www.allegro.pl/item784463472_hak ... o_94r.html

pomocy, czy ja mam inne zderzak czy jakiś wycudowany gwint czy co;/ ?!

Każdy w swoim takie ma, Wy to potwierdzacie a u mnie dupa ;/

Już 2 kupiłem na allegro i 2 nie pasują...
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »
VW Polo 86c2f steiheck 1.4D 1994, rakieta \":P\"

Listopad 01, 2009, 02:26:57 pm
Odpowiedź #6
Offline

nvd


Witam,
mam podobny problem: z tego co zauważyłem w 86C2F były (co najmniej) dwa rodzaje ucha holowniczniego: na pewno różnią się odwrotnym kierunkiem gwintu: na allegro większość jest prawoskrętna. Ciekawi mnie od czego dokładnie zależy czy gwint w danym Polo jest lewoskrętny, czy prawoskrętny: tzn. w którym Polo jest lewoskrętny, a w którym prawoskrętny, może ktoś wie?
Ew. może dojdziemy do tego: w moim (FOX coupe 1.3 gaźnik '94, podobno kupiony w polskim Polmozbycie) i rodzinnym Polo (combi 1.0 na wtrysku, chyba też FOX, rocznika nie znam) gwint jest lewoskrętny, w innym rodzinnym Polo (combi 1.0 wtrysk i wersja chyba nie-FOX) jest prawoskrętny.

alienek pisze, że ma wersje FOX i potrzebuje ucha z gwintem lewoskrętnym, więc na razie wygląda, że wersje FOX miały lewoskrętny, a bogatsze wersje prawoskrętny.
« Ostatnia zmiana: Listopad 02, 2009, 04:55:35 pm wysłana przez nvd »

Listopad 01, 2009, 06:01:01 pm
Odpowiedź #7
Offline

kruszan


a orientujesz się może jak wygląda specyfikacja samego gwintu - prócz tego, że jest lewo czy prawo skrętny czy ma taki sam zarys i skok calowy?

Dam wujowi do dorobienia moje obecne ucho, tyle, że z odwrotnym gwintem i wtedy sprawdzę efekt.

Podsumowując niezłe jaja...
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »
VW Polo 86c2f steiheck 1.4D 1994, rakieta \":P\"

Listopad 02, 2009, 04:58:48 pm
Odpowiedź #8
Offline

nvd


Wydaje mi się, że różnią się tylko kierunkiem skrętu, tak je zapamiętałem, ale głowy nie daje; jak będę miał możliwość (w najbliższych dniach) to porównam mając w ręku jedno i drugie i napiszę tutaj. Niestety nie mieszkam w okolicy Bełchatowa. Też w jednym "rodzinnym" Polo brakuje takiego ucha, kupiłem chcąc dobrze i się okazało, że nie pasuje do niego, mam więc do sprzedania (prawoskrętne) i mam ten sam problem ze zdobyciem tego lewoskrętnego.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »

Listopad 02, 2009, 06:24:59 pm
Odpowiedź #9
Offline

kruszan


Dzisiaj daje wujowi do dorobienia, jak będę już miał dwa to dam fotki i napiszę co i jak, może uda się dorobić jeszcze jedno :-)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »
VW Polo 86c2f steiheck 1.4D 1994, rakieta \":P\"

Listopad 03, 2009, 09:17:47 pm
Odpowiedź #10
Offline

nvd


Mając teraz obydwa w ręku i suwmiarkę: na pierwszy rzut oka wygląda, że rożnią się tylko kierunkiem skrętu (no i długością gwintu, ale to chyba bez znaczenia), jednak po dogładniejszych oględzinach widać, że rożnią się o pół milimetra zewnętrzną średnicą gwintu.

Lewoskrętny: skok: ok. 3,15mm, zewnętrzna średnica gwintu: 13,5mm, wewnętrzna średnica gwintu: ok. 10,5mm

Prawoskrętny: skok: ok. 3,15mm, zewnętrzna średnica gwintu 13mm, wewnętrzna średnica gwintu: ok. 10,5mm

Tutaj na zdjęciu są obydwa, a tutaj same gwinty.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »

Listopad 04, 2009, 11:46:16 pm
Odpowiedź #11
Offline

kruszan


Cytat: "nvd"
Mając teraz obydwa w ręku i suwmiarkę: na pierwszy rzut oka wygląda, że rożnią się tylko kierunkiem skrętu (no i długością gwintu, ale to chyba bez znaczenia), jednak po dogładniejszych oględzinach widać, że rożnią się o pół milimetra zewnętrzną średnicą gwintu.

Lewoskrętny: skok: ok. 3,15mm, zewnętrzna średnica gwintu: 13,5mm, wewnętrzna średnica gwintu: ok. 10,5mm

Prawoskrętny: skok: ok. 3,15mm, zewnętrzna średnica gwintu 13mm, wewnętrzna średnica gwintu: ok. 10,5mm

Tutaj na zdjęciu są obydwa, a tutaj same gwinty.

Dzięki za dokładne informacje :-)

Szkoda, że w poniedziałek dałem do dorobienia wujowi :P znów będzie musiał robić następne hehe

Wkręciłem w mój zderzak miękki patyk i w ten sposób sprawdziłem gwint, były bardzo podobne (skok) więc wujek ma zrobić taki sam jak prawy tylko w lewo, a tutaj masz jednak mała różnica.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »
VW Polo 86c2f steiheck 1.4D 1994, rakieta \":P\"

Kwiecień 20, 2010, 11:58:23 am
Odpowiedź #12
Offline

elfik99


mam prośbę dajcie zdjęcie orginalnego ucha holowniczego do Polo 86c2f  :beg:
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »
Polo Coupe FOX - \'91 - 1.0 - HZ

Kwiecień 20, 2010, 01:42:27 pm
Odpowiedź #13
Offline

sebatec


Wieczorkiem będzie fota ;)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »
Das Auto.

Kwiecień 20, 2010, 03:49:15 pm
Odpowiedź #14
Offline

elfik99


Cytat: "sebatec"
Wieczorkiem będzie fota ;)


ok, to napisz jeszcze jak chcesz go wkręcić do auta to wkręca sie w prawo [wg. wskazówek zegara] czy w lewo.. bo chce kupić na allegro a jest tam tego mnóstwo i nie wiem który będzie dobry
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »
Polo Coupe FOX - \'91 - 1.0 - HZ