Wrzesień 25, 2016, 10:55:46 am
VWPolo Klub

Autor Wątek: nierówna praca silnika  (Przeczytany 2283 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Czerwiec 19, 2009, 02:01:34 pm
Przeczytany 2283 razy
Offline

darek24e


hej mam pewien problem... mam polo 6n 1996 1.0 zapala bez problemów ale po przejechaniu kawałka drogi zaczyna go szarpać gdy ma temp silnika 75-80 stopni. gdy pojeździ się dłużej problem zanika
 to szarpanie występuje podczas dodawania gazu.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »

Czerwiec 19, 2009, 09:08:49 pm
Odpowiedź #1
Offline

Atrax


Jakie paliwo ?
Pali na wszystkie gary ?
Niezaleznie od pogody ? Woda, słońce ?

 :crazy:
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »
Tak długo jak długo istnieją armie, każdy poważniejszy konflikt będzie prowadził do wojny. Pacyfizm, który nie przeciwstawia się aktywnie zbrojeniom, jest i w dalszym ciągu będzie bezsilny.

Czerwiec 19, 2009, 09:19:35 pm
Odpowiedź #2
Offline

marianb31


sprawdź świece i filter paliwa :)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »

Czerwiec 19, 2009, 09:51:31 pm
Odpowiedź #3
Offline

darek24e


pali na wszystkie a  paliwo 95
dzieje się niezależnie od pogody
świece wymieniłem
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »

Czerwiec 20, 2009, 07:45:47 am
Odpowiedź #4
Offline

Atrax


Filtr powietrza ???  :crazy:
Cewka zapłonu.... Więcej pomysłów nie mam. Może jeszcze tłumik zapchany  :assasin:
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »
Tak długo jak długo istnieją armie, każdy poważniejszy konflikt będzie prowadził do wojny. Pacyfizm, który nie przeciwstawia się aktywnie zbrojeniom, jest i w dalszym ciągu będzie bezsilny.

Lipiec 02, 2009, 08:41:56 pm
Odpowiedź #5
Offline

darek24e


wszystko wróciło do normy wymieniłem sondę lambda.poprawa w 100% :oki:
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »

Lipiec 03, 2009, 08:24:18 am
Odpowiedź #6
Offline

Cooyon


A jak wpadłeś na pomysł, że to lambda?
Było zwiększone spalanie?
Podpinałeś pod VAG'a-co wyszło?
Pytam, bo mam podobne objawy i zabrakło mi już pomysłów...
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...

"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)

Lipiec 04, 2009, 09:07:44 pm
Odpowiedź #7
Offline

darek24e


pojechałem się podpiąć pod VAG-a i wykazało że sonda.
a w przeciągu trzech ostatnich dni przed wymianą zaczął więcej palić.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »

Lipiec 05, 2009, 11:24:06 am
Odpowiedź #8
Offline

Cooyon


« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 1970, 01:00:00 am wysłana przez Guest »
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...

"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)